Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2010 17:21 - Молба до Министрски съвет относно сроковете по АПК
Автор: edrev Категория: Други   
Прочетен: 2301 Коментари: 0 Гласове:
0



ДО: МИНИСТЕРСКИ СЪВЕТ НА РБ

НА ВНИМАНИЕТО НА МИНИСТЪР - ПРЕДСЕДАТЕЛЯТ

                                                         

МОЛБА

от Николай  Едрев,
Във връзка с молба вх.№3803/09 от 22.11.2009         

 

 

  Уважаеми Г-н Министър – Председател,

 

На 22.11.2009 г. отправих молба за становище от Министерски съвет относно престъпленията по Чл.346 от НК. На 27.01.2010 получих писмо от Администрацията на МС, с което се отправя молба до Министерството на Правосъдието и Министерството на Вътрешните Работи в най – кратък срок да извършат проверка и да предоставят становище по поставените от гражданина въпроси. Любезното искане от страна на  Администрацията на МС до компетентните органи, вероятно е продиктувано от неспазването на сроковете визирани в АПК за отговор на подадени сигнали от страна на гражданите до висшият административен орган, които ръководи и контролира компетентните органи.

Озадачен съм, от липсата на своевременна реакция от страна на МС на РБ да предостави становище по поставените въпроси, още повече, че въпросите се отнасят до бездействието на компетентните органи по отношение на общоопасни престъпления, оказващи вредно влияние върху стопанството, законните интереси и права на гражданите. След като МС на РБ не реагира на поставените въпроси, навярно те не представляват интерес и не стоят на дневен ред за решаване. Напълно съм наясно, че в последно време компетентните органи са доста заети с много по – важни за Държавата дейности по пресичане и ограничаване на корупцията по висшите етажи на властта и организираната престъпност, но смятам, че въпросите които   поставих са също толкова важни за широк кръг граждани, пострадали от престъпления.

Истински интерес буди въпроса, че след като висшият административен орган в Държавата не може да накара компетентните органи, които ръководи и контролира да се произнесат в срок на поставени въпроси, как ще ги накара да работят за установяване на правов ред и осигуряване на обществения ред и националната сигурност, свързано  със защита на правата и свободите на гражданите и опазване на техния живот, здраве и имущество?

Мотивите да поставя тези въпроси, са свързани с желанието ми да се запозная с намеренията Ви относно ограничаването на тези престъпления, тъй като е очевидно, че за мен вече няма надежда да се ползвам с привилегиите на нормална правова държава, но бих искал да знам дали няма надежда това да се промени за осем годишната ми дъщеря. През годините на прехода многократно съм размишлявал дали да не премина на отсрещната страна, с която така успешно се борите през последните месеци и не постигате нищо, но въпреки многото възможности за това, съм предпочел да спазвам нормите на поведение на примерен гражданин. Много се надявам да направите така, че да не съжалявам за това мое решение. Като имате в предвид, че Министерството на Отбраната потроши държавни пари и се постара да ми предостави обучение именно за дейности, с които  сега се борят компетентните органи и тези придобити умения се затвърдиха по време на службата ми в Многонационалния контингент на ООН в Камбоджа през 1993 г., сами разбирате, че решението ми да остана на правилната страна е било много по - трудно, в сравнение с това да предоставя услугите си на отсрещната страна.

В тази връзка, още веднъж най – настоятелно Ви Моля, да предоставите становище на поставените въпроси, за да съм в състояние да преценя има ли надежда за детето ми да живее в нормална правова държава или трябва своевременно да „хващам гората”, както постъпиха много от моите връстници през годините на този безкраен преход.

 

 

                                                        С уважение:...............................................

                                                                                  Николай  Едрев



Тагове:   съвет,   молба,   Относно,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: edrev
Категория: Други
Прочетен: 63241
Постинги: 8
Коментари: 0
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол